23.09.2015

ROMAN GÜNLÜĞÜ I




MARUHA'nın hikayesi yazılıyor...



     Fotoğrafta Maruha, Güzel Sanatlar Akademisi'ndeyken. Muhtemelen birinci sınıfın sonu.



Dün gece yarımadayı karman çorman eden, yolları yaran, ağaçları çatırdatan, arabaları seline katıp denize sürükleyen, kumsalları alıp götüren son otuz yılın en güçlü sağanak fırtınası sonrasında bu sabah, az uykuya rağmen, güneşli, şıkır şıkır, tertemiz bir güne uyandım. 
Kos adasına, Bağla ve Yaka tepelerine kadar kristal berraklığında bir görüş imkanı, mis gibi hava ve pencereyi açtığım an içime dolan kahverengi toprak kokusu... 
İlk ışıklarla doğa kendini yenilemişti bile... 
İnsan, zaten, sadece doğaya hayran olsun diye yaratılmış 'teferruat' bir mahluk...
Ufak bir atıştırma sonrası eski fotoğraf balyalarına gömdüm kendimi. Tanığı olduğum böylesi bir yaşam karşısında heyecan duymamak elde değil. 
Önümdeki fotoğraf arşivinden bir değil on roman çıkar elbette, fakat şimdilik sadece bir roman için enerjim var. :) 
Zaman yolculuğuna bir süre ara verdim ve sizinle Maruha'nın kendi çizdiği bir resmiyle Akademi'deyken çekilmiş bir fotoğrafını paylaşmak istedim. 

Dostlukla...

Bade

Not: Fotoğraf bonustur. Kitapta yer alır mı, henüz bilemiyorum.

Hiç yorum yok: